Palautuskäytäntö
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
On ihan oikein olla myös tyytymätön tilaamaansa tuotteeseen! Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet maksuttomana asiakaspalautuksena 30 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Hikisiä tai selvästi käytettyjä vaatteita emme hyväksy palautukseen, joten kokeile vastaanottamiasi vaatteita muualla kuin lenkillä. (Kalsareita emme voi kokeilun jälkeen enää vaihtaa, sillä ne lasketaan hygieniatuotteiksi. Ethän itsekään haluaisi jonkun kokeilemia kalsareita?).
Palauttaminen on maksutonta, kun toimit näiden ohjeiden mukaan.
- OLE ENSIN MEIHIN YHTEYDESSÄ! Postin palautuksien palautuminen meille asti kestää niin kauan, että kärsivällisyys on koetuksella ja laskut ehtivät erääntyä useasti ennen kuin me muuten tiedämme palautuksesta.
- Kun olet toiminut kohdan 1. mukaan, täytä lähetyslistaan palautuksen syy, niin voimme viestiä siitä eteenpäin tuotteen valmistajalle tai huomioida palautteesi valikoimaa suunnitellessamme.
- Pakkaa palautettavat tuotteet niin, että ne eivät kärsi kuljetuksessa.
- Saat meiltä ohjeet palautukseen ja lähetyskoodin, jolla saat palautettua paketin ilman kustannuksia sinulle.
Palauttamasi tuotteen summa palautetaan sinulle (tai Klarnan lasku mitätöidään) 1-3 pankkipäivän sisällä, kun palautuksesi on vastaanotettu. Palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, jos olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 7 päivän kuluttua palautettavan tuotteen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
JOS HALUAT VAIHTAA TUOTTEEN TOISEEN
ilmoitathan siitä aina ensin asiakaspalveluumme pulloposti@skarishop.fi lisäohjeita saadaksesi (voihan olla, ettei haluamaasi tuotetta ole enää varastossa, jolloin on sovittava tuotteen vaihdosta tai kaupan purkamisesta). Palauta vaihtamasi tuote yllä olevan ohjeen mukaisesti. Kun olemme vastaanottaneet vaihdettavan tuotteen, lähetämme uuden tuotteen sinulle.
Ennen kuin lähetät palautuksen meille, niin tarkasta seuraavat kohdat:
- Olet ollut meihin ensin yhteydessä!
- Palautettavat tuotteet ovat täysin puhtaat ja käyttämättömät
- Täytä lähetyslistaan palauttamisen syy
- Pakkaa tavarat postin kestävään pakettiin
- Saat meiltä ohjeet palautukseen ja lähetyskoodin, jolla saat palautettua paketin ilman kustannuksia sinulle.
- Vie paketti postikonttoriin
VIALLINEN TUOTE
On meille hirmu tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos huomaat tuotteen olevan viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ole yhteydessä meihin sähköpostilla pulloposti@skarishop.fi jotta voimme pikaisesti sopia takuuvaihdon. Asiasi käsittelyä nopeuttaa jos osaat heti kertoa tilausnumerosi ja tilauspäivän – nämä tiedot löydät sähköpostina tai tuotteiden mukana saapuneesta tilausvahvistuksesta. Jos et itse ole ostanut tuotteita (esimerkiksi kimppatilaus tai lahja), kerro meille, kenen nimellä tilaus on tehty. Liitä mukaan kuvaus viasta ja mielellään myös valokuva viallisesta tuotteesta. Kännykkäkameralla otettu "hutaistu" kuva riittää mainiosti.